Mailové tipy
Zájemcům pravidelně posílám mailový zpravodaj plný zajímavostí z oblasti digitálního marketingu a online reklamy. Zasílám ho zdarma, dle vytíženosti přibližně 8× ročně.
Co získáte přihlášením?
52stránkový e-book o e-mail marketingu
Odkaz na stažení e-booku v PDF vám přijde automaticky v uvítacím e-mailu.
E-book obsahuje kompletní návod, jak k e-mail marketingu přistupovat. Najdete zde vše – od základů, jako jsou výhody mailingu proti jiným kanálům a proč je z nich všech nejvýnosnější, přes právní regulace až po konkrétní postupy, jak pracovat s databází příjemců, jak ji nejúčinněji rozšiřovat, jak zajistit segmentaci…
Dozvíte se také, podle čeho si vybrat mailer, jaké druhy e-mailů posílat, na co se soustředit při jejich vytváření, kdy je nejlepší čas na rozesílku u B2C a B2B atd.
Předposlední kapitola je věnována doručitelnosti zpráv, včetně srozumitelného objasnění konkrétních problémů a odkazů na užitečné nástroje. A nakonec se věnuji měření mailingu, představil jsem 28 metrik a u každé vysvětluji, k čemu je užitečná.
Unikátní obsah pravidelně ve schránce
E-book se hodí, ale mnohem cennější jsou informace v samotném zpravodaji:
- odkazy na nově zpracovaná témata v mé encyklopedii online marketingu
- odkazy na články, nejnovější zprávy a další aktuality z oboru
- unikátní informace o internetových strategiích a taktice
- rady pro tvorbu, správu a efektivnější propagaci webu
- tipy na lepší využívání marketingových nástrojů
Přidejte se k mnoha marketérům, kteří už z mých znalostí pravidelně čerpají.
Stále se nemůžete rozhodnout? Prohlédněte si aktuální číslo.
Objednejte si newsletter
- Zadejte svůj e-mail do formuláře výše. V druhém kroku můžete zadat i své jméno, mailing pak bude osobnější (ale samozřejmě nemusíte).
- Přijde vám stručný mail se žádostí o potvrzení (ochrana proti přihlášení cizí osobou). Klikněte na zaslaný odkaz – jupí, jste přihlášeni. Další rozesílka už dorazí i do vaší schránky.
- Uložte si mou adresu jan@strafelda.cz do kontaktů či na whitelist ve svém mailovém programu (Gmail, Outlook apod.). Tak se vám žádný můj e-mail neztratí.
Odhlásit se můžete kdykoliv
Pokud již nebudete chtít zpravodaj dále odebírat, snadno si jej odhlásíte kliknutím na unikátní odkaz v patičce každého e-mailu. Funguje to i v případě, že si maily přeposíláte mezi více adresami.