Reference
Co potřebujete vědět
Moje kariéra stručně, jen ve třech číslech:
Případová studie
Přečtěte si, jak jsem pomohl zlepšit Portál ÚAP, který pro Prahu provozuje Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy. Jde o rozsáhlou internetovou aplikaci s mnoha užitečnými mapovými vrstvami a se spoustou zajímavých textů, dat, statistik, analýz, grafů a výkresů týkajících se rozvoje hlavního města.
Zpracoval jsem kompletní audit Portálu, včetně heuristické analýzy použitelnosti, SEO analýzy a dalších pohledů na kvalitu aplikace. A poté jsem zajistil hloubkové rozhovory a uživatelská testování se skutečnými uživateli Portálu, kterými jsou například různí úředníci, zaměstnanci magistrátu a městských částí, urbanisté, architekti, politici, novináři apod.
Zákazníci o mně říkají
Další významní klienti
Nejsem digitální rychlokvaška. V oboru digitálního marketingu se pohybuju od roku 1999. Víte, že většina dnešních specialistů začínala až o 10 let později? Za tu dobu jsem pochopitelně nasbíral hromady zkušeností. A také zajímavých referencí:
Nový web Jeep.cz, jeho strukturu a UX jsem navrhl pro českého importéra v rámci limitů daných korporátním manuálem z centrály.
Navrhl jsem celkový koncept webu Jihlavanka.cz zaměřeného na budování značky, v návaznosti na chystanou mediální kampaň.
Brněnské Masarykově univerzitě, resp. Katedře enviromentálních studií jsem radil s realizací projektu Ekopsychologie.cz.
WebTop100 je známá konference a hlavně prestižní soutěž webů a digitálních projektů. Po dva roky jsem v ní působil jako porotce.
Pro známý e-shop s outdoorovým vybavením jsem navrhoval strukturu webu a wireframy všech typových stránek.
Pro hlavního dovozce cyklistického a zimního vybavení značky Scott jsem navrhoval strategii microsite a pomáhal s e-mail marketingem.
Zajistil jsem realizaci webu projektu Awake To English, který slouží k propagaci angličtiny a její výuky mezi studenty a učiteli.
Největší české půjčovně lodí jsem pomáhal se SEO, obsahovou strategií a později i s redesignem webu a technickým dozorem.
Rozsáhlý audit webu Rako.cz, výrobce moderních obkladů. Web jsem hodnotil z hlediska designu, UX, responzivity i marketingu…
Síť hračkářství Pompo se na mě obrátila s konzultací technického řešení na propojení reálných hraček s digitálním světem.
Pro realitní kancelář Lexxus, resp. její luxusní divizi Lexxus Norton jsem konzultoval PPC, digitální strategii a koncept hlavního webu.
Pro CK Livingstone jsem pracoval 9 let. Postupně jsem zaštiťoval dva redesigny webu, včetně digitální strategie, SEO a IA analýzy.
Pro Hnutí Brontosaurus jsem navrhoval strukturu webu. Vedl jsem i workshop s lidmi z ústředí, kde jsme řešili card sorting.
Americké automobilce Chrysler jsem navrhoval Chrysler.cz, hlavní český web. Včetně digitální strategie, struktury a wireframů.
Školení na míru pro dodavatele značkových kancelářských a papírnických potřeb jsme připravili s Michalem Krutišem.
Pro CzechTourism jsem pracoval dvakrát. V obou případech jsem pomáhal s návrhem a realizací menších informačních webů.
Pro síť prodejen A3 Sport, největšího prodejce značek Adidas, Puma a Reebok v ČR, jsem zajišťoval email marketing.
V Institutu certifikovaného vzdělávání jsem mnoho let působil jako lektor. Školil jsem zde digitální marketing, hlavně SEO a PPC.
Diners Club je nejstarší provozovatel mezinárodních platebních karet na světě. V ČR jsme rozjížděli email marketing.
Důkladná UX analýza s přesahem do marketingu pro web dodavatele prémiových nízkoenergetických a pasivních domů.
Společnosti Johnson & Johnson jsem pomáhal navrhnout web o problematice artroskopie a léčbě kloubů, včetně bezplatné poradny.
Obsahová strategie, struktura a navigace pro rozsáhlý web leadera v oboru svěřenských fondů a trust managementu.
Pro známého amerického výrobce automobilů, SUV, minivanů a pick-upů jsem navrhoval koncept a strukturu webu Dodge.cz.
Florplant je největší dovozce květin do ČR. Pomáhal jsem jim s UX a návrhem distribučního systému pro malo- a velkoobchodníky.
Vytvořil jsem koncept propagace nové kulaté mikrovlnné trouby Whirlpool MAX a jejích funkcí formou online advergamingu.
Verkon je největší český dodavatel chemikálií, přístrojů a vybavení pro laboratoře. Konzultoval jsem jim SEO a UX pro nový e-shop.
Italská automobilka Abarth je známá hlavně ve světě. Pro Fiat, který ji nyní vlastní, jsem navrhoval wireframy a strukturu Abarth.cz.
Firmě Oracle jsem pomáhal s mailingy. A pak i s konceptem Technologického fóra, platformy pro vzdělávání IT odborníků.
České ricochetové asociaci jsem zajišťoval informační architekturu a technický dozor rozsáhlého webu pro kluby a stálé hráče i nováčky.
Starší reference, ještě z dob Actumu. ČSOB Pojišťovna tehdy zaspala dobu a já jí pak pomáhal se základní digitální strategií.
Internetovou aplikaci „Zboží dárky“, která fungovala jako rádce při výběru dárků, jsem pomáhal vytvořit jako ředitel Adapticu.
Na oficiálním webu Hyundai.cz jsem roky pracoval ještě jako zaměstnanec Actumu a vedoucí tamního oddělení obsahu.
Pro oficiální web Mitsubishi.cz jsem v Actumu navrhoval informační architekturu a pomáhal s použitelností a UX webu.
Kolegové o mně říkají
Certifikace a osvědčení
Internet se neuvěřitelně rychle vyvíjí. Abych si udržel přehled, musím se průběžně vzdělávat. Ale přestože necelý den z každého týdne věnuji studiu online zdrojů, samo o sobě to nestačí. Proto pravidelně čerpám znalosti na školeních:
Zaujal jsem vás?
Skvělé! Schůzku si však raději domluvte hned. Volné kapacity se mi obvykle rychle naplní: