Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Reference

Co potřebujete vědět

Moje kariéra stručně, jen ve třech číslech:

21 let zkušeností v oboru online marketingu
300+ projektům jsem pomohl s realizací
100+ účastníků některého z mých školení

Případová studie

Logo Praha Přečtěte si, jak jsem pomohl zlepšit Portál ÚAP, který pro Prahu provozuje Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy. Jde o rozsáhlou internetovou aplikaci s mnoha užitečnými mapovými vrstvami a se spoustou zajímavých textů, dat, statistik, analýz, grafů a výkresů týkajících se rozvoje hlavního města.

Zpracoval jsem kompletní audit Portálu, včetně heuristické analýzy použitelnosti, SEO analýzy a dalších pohledů na kvalitu aplikace. A poté jsem zajistil hloubkové rozhovoryuživatelská testování se skutečnými uživateli Portálu, kterými jsou například různí úředníci, zaměstnanci magistrátu a městských částí, urbanisté, architekti, politici, novináři apod.

Celá případová studie

Zákazníci o mně říkají

„Spolupráce s Janem Štráfeldou byla zajímavá, protože šlo o 6-měsíční projekt, se kterým jsme předtím neměli zkušenost. Velmi si vážíme právě schopnosti rychlé adaptace, kterou prokázal v průběhu projektu, hlavně na jeho začátku, kdy jsme museli trochu ‚bojovat‘ s byrokracií naší centrály. Výsledek projektu – webová stránka a soutěžní práce samotné – nás mile překvapil. Je to rozhodně jedna ze success stories naší organizace.“

— Martina Guzova, Exams Network Co-ordinator, British Council

Další významní klienti

Nejsem digitální rychlokvaška. V oboru digitálního marketingu se pohybuju od roku 1999. Víte, že většina dnešních specialistů začínala až o 10 let později? Za tu dobu jsem pochopitelně nasbíral hromady zkušeností. A také zajímavých referencí:

Logo Jeep

Nový web Jeep.cz, jeho strukturu a UX jsem navrhl pro českého importéra v rámci limitů daných korporátním manuálem z centrály.

Logo Tchibo

Navrhl jsem celkový koncept webu Jihlavanka.cz zaměřeného na budování značky, v návaznosti na chystanou mediální kampaň.

Logo Masarykova Univerzita

Brněnské Masarykově univerzitě, resp. Katedře enviromentálních studií jsem radil s realizací projektu Ekopsychologie.cz.

Logo WebTop100

WebTop100 je známá konference a hlavně prestižní soutěž webů a digitálních projektů. Po dva roky jsem v ní působil jako porotce.

Logo Hanibal

Pro známý e-shop s outdoorovým vybavením jsem navrhoval strukturu webu a wireframy všech typových stránek.

Logo Scott

Pro hlavního dovozce cyklistického a zimního vybavení značky Scott jsem navrhoval strategii microsite a pomáhal s e-mail marketingem.

Logo British Council

Zajistil jsem realizaci webu projektu Awake To English, který slouží k propagaci angličtiny a její výuky mezi studenty a učiteli.

Logo Půjčovna lodí Samba

Největší české půjčovně lodí jsem pomáhal se SEO, obsahovou strategií a později i s redesignem webu a technickým dozorem.

Logo Rako

Rozsáhlý audit webu Rako.cz, výrobce moderních obkladů. Web jsem hodnotil z hlediska designu, UX, responzivity i marketingu…

Logo Pompo

Síť hračkářství Pompo se na mě obrátila s konzultací technického řešení na propojení reálných hraček s digitálním světem.

Logo Lexxus

Pro realitní kancelář Lexxus, resp. její luxusní divizi Lexxus Norton jsem konzultoval PPC, digitální strategii a koncept hlavního webu.

Logo Livingstone

Pro CK Livingstone jsem pracoval 9 let. Postupně jsem zaštiťoval dva redesigny webu, včetně digitální strategie, SEO a IA analýzy.

Logo Hnutí Brontosaurus

Pro Hnutí Brontosaurus jsem navrhoval strukturu webu. Vedl jsem i workshop s lidmi z ústředí, kde jsme řešili card sorting.

Logo Chrysler

Americké automobilce Chrysler jsem navrhoval Chrysler.cz, hlavní český web. Včetně digitální strategie, struktury a wireframů.

Logo Esselte

Školení na míru pro dodavatele značkových kancelářských a papírnických potřeb jsme připravili s Michalem Krutišem.

Logo CzechTourism

Pro CzechTourism jsem pracoval dvakrát. V obou případech jsem pomáhal s návrhem a realizací menších informačních webů.

Logo A3 Sport

Pro síť prodejen A3 Sport, největšího prodejce značek Adidas, Puma a Reebok v ČR, jsem zajišťoval email marketing.

Logo ICV

V Institutu certifikovaného vzdělávání jsem mnoho let působil jako lektor. Školil jsem zde digitální marketing, hlavně SEO a PPC.

Logo Diners Club

Diners Club je nejstarší provozovatel mezinárodních platebních karet na světě. V ČR jsme rozjížděli email marketing.

Logo Goopan

Důkladná UX analýza s přesahem do marketingu pro web dodavatele prémiových nízkoenergetických a pasivních domů.

Logo Johnson & Johnson

Společnosti Johnson & Johnson jsem pomáhal navrhnout web o problematice artroskopie a léčbě kloubů, včetně bezplatné poradny.

Logo Svěřenská správa

Obsahová strategie, struktura a navigace pro rozsáhlý web leadera v oboru svěřenských fondů a trust managementu.

Logo Dodge

Pro známého amerického výrobce automobilů, SUV, minivanů a pick-upů jsem navrhoval koncept a strukturu webu Dodge.cz.

Logo Florplant

Florplant je největší dovozce květin do ČR. Pomáhal jsem jim s UX a návrhem distribučního systému pro malo- a velkoobchodníky.

Logo Whirlpool

Vytvořil jsem koncept propagace nové kulaté mikrovlnné trouby Whirlpool MAX a jejích funkcí formou online advergamingu.

Logo Verkon

Verkon je největší český dodavatel chemikálií, přístrojů a vybavení pro laboratoře. Konzultoval jsem jim SEO a UX pro nový e-shop.

Logo Abarth

Italská automobilka Abarth je známá hlavně ve světě. Pro Fiat, který ji nyní vlastní, jsem navrhoval wireframy a strukturu Abarth.cz.

Logo Oracle

Firmě Oracle jsem pomáhal s mailingy. A pak i s konceptem Technologického fóra, platformy pro vzdělávání IT odborníků.

Logo Česká ricochetová asociace

České ricochetové asociaci jsem zajišťoval informační architekturu a technický dozor rozsáhlého webu pro kluby a stálé hráče i nováčky.

Logo ČSOB pojišťovna

Starší reference, ještě z dob Actumu. ČSOB Pojišťovna tehdy zaspala dobu a já jí pak pomáhal se základní digitální strategií.

Logo Seznam.cz

Internetovou aplikaci „Zboží dárky“, která fungovala jako rádce při výběru dárků, jsem pomáhal vytvořit jako ředitel Adapticu.

Logo Hyudnai

Na oficiálním webu Hyundai.cz jsem roky pracoval ještě jako zaměstnanec Actumu a vedoucí tamního oddělení obsahu.

Logo Mitsubishi

Pro oficiální web Mitsubishi.cz jsem v Actumu navrhoval informační architekturu a pomáhal s použitelností a UX webu.

Kolegové o mně říkají

„S Honzou jsem strávil desítky hodin, kdy mi konzultoval mé projekty. Má silné analytické myšlení a hlubokou znalost online marketingu a e-commerce prostředí. Byl u vývoje a marketingu desítek středně velkých e-shopů a B2B webů.“

— Michal Krutiš, marketingový stratég na volné noze

Certifikace a osvědčení

Internet se neuvěřitelně rychle vyvíjí. Abych si udržel přehled, musím se průběžně vzdělávat. Ale přestože necelý den z každého týdne věnuji studiu online zdrojů, samo o sobě to nestačí. Proto pravidelně čerpám znalosti na školeních:

Certifikát kurzu Grunt.js a Gulp.js Certifikát školení Google Tag Manager Certifikát školení Refine Certifikát školení webového frontendu Certifikát školení Google AdWords

Zaujal jsem vás?

Skvělé! Schůzku si však raději domluvte hned. Volné kapacity se mi obvykle rychle naplní:

Chci se sejít se Štráfeldou