Štráfeldův blog
Píšu o internet marketingu. Na rozdíl od encyklopedie, kde se snažím srozumitelně vysvětlit obecné pojmy, se v článcích zabývám hlavně principy, návody a osvědčenými postupy. Také zde komentuji důležité novinky a trendy. Užijte si je!
Co dělat při katastrofách
/cloudČeskou republiku opět postihly ničivé povodně. Všichni v přímém přenosu sledujeme vyplavené vesnice a další dramatické obrazy. Klimatická změna s sebou přináší vyšší četnost katastrof a s nimi i nečekané krizové situace. Soukromým osobám, ale i podnikatelům.
Jak reagovat, když se to stane právě vám? A jak se na taková rizika předem připravit?
Budoucnost SEO a online marketingu ve světě umělé inteligence
Podle studie společnosti NP Digital pokleslo hledání ve vyhledávačích o 40 % při srovnání letošního roku s rokem 2020. Všichni tito lidé samozřejmě umí googlit, ale přesto už dnes raději hledají odpovědi na své otázky v ChatGPT a dalších chatovacích nástrojích poháněných umělou inteligencí. Protože je to pro ně příjemnější a efektivnější. A to ještě tuto novou technologii neadoptovali zdaleka všichni uživatelé internetu.
Jak v Google Analytics vyloučit URL parametr
Stručný návod pro začátečníky, jak poznat URL parametry, které vám způsobují duplicity v přehledech Google Analytics. A jak se s tím vypořádat vyloučením parametru z měření.
PPC reklama je stroj na peníze
Klienti se mě často ptají, kolik by měli do PPC reklamy investovat. A kroutí hlavami, když mluvím o částkách blízkých nekonečnu. Ale je to tak. Přivádí-li reklama zákazníky, neškrťte ji rozpočtem!
3 tipy pro zvýraznění webu ve vyhledávání
Na Google stále přibývá možností, jak ovlivnit podobu výsledků vyhledávání. K odkazu lze přidat hodnocení a cenu produktů, fotografii autora textu apod. Při stejném umístění tak získáte více návštěvníků – až o desítky procent.
E-book za mail
Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.
Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.