Štráfeldův blog
Píšu o internet marketingu. Na rozdíl od encyklopedie, kde se snažím srozumitelně vysvětlit obecné pojmy, se v článcích zabývám hlavně principy, návody a osvědčenými postupy. Také zde komentuji důležité novinky a trendy. Užijte si je!
Jak v Google Analytics vyloučit URL parametr
Stručný návod pro začátečníky, jak poznat URL parametry, které vám způsobují duplicity v přehledech Google Analytics. A jak se s tím vypořádat vyloučením parametru z měření.
Parametry jsou části adresy stránky (URL), které slouží jako proměnné. Webová aplikace si s jejich pomocí přenáší data mezi jednotlivými stránkami. Více o nich píšu na stránce URL parametry.
PPC reklama je stroj na peníze
Klienti se mě často ptají, kolik by měli do PPC reklamy investovat. A kroutí hlavami, když mluvím o částkách blízkých nekonečnu. Ale je to tak. Přivádí-li reklama zákazníky, neškrťte ji rozpočtem!
3 tipy pro zvýraznění webu ve vyhledávání
Na Google stále přibývá možností, jak ovlivnit podobu výsledků vyhledávání. K odkazu lze přidat hodnocení a cenu produktů, fotografii autora textu apod. Při stejném umístění tak získáte více návštěvníků – až o desítky procent.
Responzivní maily: návod na kódování
E-maily čte na mobilních zařízeních už skoro 50 % příjemců. A číslo prudce stoupá. Firmy však stále posílají newslettery v nevhodném formátu. Zveřejňuji proto zdarma návod na kódování šablon responzivních e-mailů.
Jak funguje EdgeRank
EdgeRank je speciální algoritmus, kterým sociální síť Facebook určuje, kdo příspěvky dané stránky či uživatele uvidí na své zdi (news feedu). EdgeRank v podstatě vypovídá o vztahu fanouška k danému příspěvku a stránce, kde byl příspěvek publikován.
E-book za mail
Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.
Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.