Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Obchodní značka (brand)

Obchodní značka (anglicky brand) je marketingový pojem, který vypráví příběh o firmě, organizaci, jednotlivci či produktu. Příběh o tom, kým chce značka být, jaké má hodnoty, co okolí slibuje, jak s ním komunikuje. A také příběh o tom, jak značka vypadá zvenku, jak ji skutečně lidé vnímají a jestli je vlastně vůbec zajímá.

Pokud se značce daří její příběh vyprávět, je konzistentní a důvěryhodný, jestliže její příběh funguje a lidé na něj slyší, značka tím získává mnohé výhody. Například ji to zásadně odlišuje od konkurence a dává jí to směr. Ale také závazek – naplnit vyvolaná očekávání.

Časté chyby v budování značky

Prestižní značka a slevy

S touto chybou se potkávám prakticky na každém kroku. Firma se snaží svůj brand budovat jako exkluzivní značku a přitom jede slevové akce jednu za druhou. To samozřejmě nefunguje, slevami exkluzivita značky eroduje.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.