Tato stránka slouží jako kategorie. Přeskočit na seznam zařazených textů.
Přestože bývá branding building často zplošťován na pouhé masivní zahlcování veřejnosti korporátním designem, má obecně tři hlavní cíle:
- posilovat známost značky – o značce musí být slyšet, musí se o ní mluvit
- budovat sympatie ke značce – je třeba zlepšovat vztahy s potenciálními zákazníky, nastavovat jejich očekávání, vytvářet pozitivní asociace…
- zdůraznit odlišnost značky – lidé musí rozumět unikátní odlišnosti firmy či nabízených produktů od konkurence, viz USP
Internet je pro brand buliding velice zajímavé médium, neboť umožňuje skvělou interakci s uživatelem, jezde možné dosáhnout velmi přesného cílení a umožňuje použití mnoha různých nástrojů, strategií a taktik, které lze k posilování značky využít. Mohou to být různé microsite, soutěže na internetu, věrnostní programy, marketing v sociálních sítích nebo třeba virální marketing, kdy reklamní sdělení šíří sami spokojení zákazníci.