Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Firemní identita (corporate identity)

Většina lidí vnímá firemní identitu jako grafické zpodobnění firemní prezentace, tj. její barvy, logo, fonty, 3D maskota apod. Ve skutečnosti by se však mělo množině těchto prvků říkat firemní styl či firemní design.

Firemní identita je totiž corporate designu nadřazená, protože neřeší pouze vizuální podobu, jak se značka představuje veřejnosti. Mezi témata firemní identity patří také:

  • produkty firmy – čím je značka spotřebitelům užitečná
  • firemní komunikace – její obsah, tonalita komunikace, používané komunikační nástroje, public relations atd.
  • firemní kultura – jaká je atmosféra firmy, jaké jsou zde vztahy mezi zaměstnanci, jaké hodnoty značka vyznává
  • celkové chování firmy – např. její odpovědnost k zaměstnancům, k životnímu prostředí apod.

Firemní identita tedy odpovídá na otázku, kým se firma cítí být (a zaké, jak ji reálně lidé vnímají, tzv. obraz firmy).

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.