E-book za mail
Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.
Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.
3D vizualizace v online marketingu
V digitálním marketingu nachází dnes 3D vizualizace mnoho využití:
-
3D vizualizace interiérů a exteriérů
Spousta e-shopů využívá takzvané virtuální prohlídky, kdy si návštěvník webu může zobrazit interiér prodejny, otáčet se v ní o 360° a libovolně jí procházet. Virtuální prohlídka může být také součástí prezentace firmy na Google Mapách. Můžete na web napsat, že máte skladem 5 000 výrobků, ale když je potenciální zákazník sám uvidí vyskládané na policích, působí to mnohem přesvědčivěji.
Stejně dobře bude 3D vizualizace fungovat na webu hotelu, dokáže představit developerský projekt, zámek či reference architektů. 3D vizualizace také usnadňují výběr místa k sezení v divadlech nebo třeba nákup letenek.
-
3D postavičky a maskoti
Už v roce 2006 jsme si v Adapticu navrhli maskota v podobě kolibříka. Měli jsme ho na webu v různých pózách podle sekcí (třeba pošťáka u kontaktů), používali jsme ho v prezentacích pro klienty apod. Velice se nám to osvědčilo, 3D postavička dokáže ozvláštnit firemní identitu a podstatně zvýšit zapamatovatelnost značky. Znáte Alzáka, že ano?
-
3D vizualizace výrobků
U složitých výrobků se často používají 3D animace, které představují jejich funkčnost nebo možnosti jejich použití. Výborně také fungují nejrůznější 3D konfigurátory, které zákazníkpům usnadňují výběr. Třeba na webu automobilky si tak můžete snadno vyzkoušet, jak bude vaše auto vypadat s různými disky nebo s doplňkovou výbavou.
-
3D reklamní klipy
3D vizualizace nabízí obrovské možnosti také v reklamě. Od tvorby netradičních bannerů odolných vůči bannerové slepotě přes neobvyklé reklamní klipy publikované na firemním YouTube kanálu až po virální sdělení šířená přes sociální sítě.
-
3D hry
Jednou z nejdražších možností využití 3D vizualizace je vývoj her a jejich následné šíření za pomocí internetu. Může jít o jednoduché hříčky, které návštěvníka webu krátce pobaví. Ale také o složité hry fungující na principu advergamingu, které mají vytvořit vztah hráče k nějakému produktu či posílit brand.