E-book za mail
Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.
Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.
Nejčastější prvky corporate designu
Na jednotním vizuálním stylu značky se nejvíce podílí tyto prvky:
- název organizace či značky
- loga a logotypy
- barevná schémata
- písma a fonty
- slogany a motta
- layout jednotlivých dokumentů
- firemní fotografie
- další grafické prvky
Jaké materiály corporate design řeší
- merkantilní tiskoviny (vizitky, hlavičkové papíry, obálky)
- firemní dokumenty (šablony zpráv, smlouvy)
- reklama (katalogy, letáky, inzeráty)
- mantinely pro hlavní firemní web a další firemní microsite
- elektronické dokumenty (šablony pro e-mail či projektor)
Grafický manuál
Hlavním nástrojem, který ve firmě standardizuje jednotný firemní styl, je tzv. grafický manuál (někdy též corporate design manuál). Tento dokument přesně popisující jednotlivé součásti firemního designu a definuje způsoby, jak s nimi lze nakládat (např. varianty loga, přípustné vzory vizitek atd.).