Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Tonalita komunikace značky

Tonalita komunikace (anglicky tone of voice, případně brand voice) popisuje způsob, jakým značka mluví:

  • Tyká značka, nebo vyká?
  • Používá značka nějaká pro sebe charakteristická slovní spojení?
  • A jak značka mluví o sobě? Jak si říká?
  • Působí odborně a možná trochu studeně, nebo spíš vřele a kamarádsky, i když třeba nepřesně?
  • Je značka konzistentní napříč všemi komunikačními kanály?
  • A ladí tonalita komunikace s archetypem značky a s celkovou firemní identitou?

Jasně definovaná tonalita komunikace pomáhá značce odlišit se od konkurence. Je to další práh, který ovlivňuje, jak lidé brand vnímají.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.