Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Událost (event)

Událost (anglicky event) je pojem z oblasti webové analytiky. Označují se tak akce uživatele na webové stránce, které nás zajímají a chceme je měřit, ale které nevedou ke znovunačtení stránky. Například kliknutí na záložku, zobrazení obrázku v lightboxu, spuštění přehrávání videa, kliknutí na self-promo banner apod.

Měřící nástroje, například Google Analytics obvykle fungují tak, že při načtení stránky se spustí měřící kód a ten návštěvu stránky zaznamená. Pokud však uživatel svou akcí stránku znovu nenačte, událost se při běžném nastavení nezměří. Aby se tak stalo, je nutné měření nastavit ručně. Vývojář například musí pomocí JavaScriptu odchytit překliknutí záložky na dané stránce a měření události na něj navěsit.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.