Kdy UGC odkazy používat
UGC je zkratka z anglického User Generated Content, tedy obsah generovaný uživateli. Google tak doporučuje označovat odkazy vkládané na web uživateli, tj. odkazy, které nemá vlastník webu plně pod kontrolou. Například:
- odkazy v komentářích
- odkazy v diskuzních fórech
- odkazy v častých dotazech
Pokud však jde o důvěryhodného přispěvatele, pak označení UGC podle Google není nutné.
E-book za mail
Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.
Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.
Jak vypadá UGC odkaz
Je také možné kombinovat více hodnot, například ugc nofollow
. To je zcela legitimní hodnota a dává smysl zejména v komentářích.
Užitečné zdroje
- Nápověda Google, kdy UGC odkazy vysvětluje
- Článek na Moz nazvaný Jaký ovlivní Nofollow, UGC a spoznorované odazy SEO (anglicky)