Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Odkazový profil

Jako odkazový profil webu se označuje souhrn všech zpětných odkazů, které na něj míří. Kromě počtu a kvality zpětných odkazů je pro vyhledávač důležitým signálem i struktura odkazového profilu. Vyhledávače pravděpodobně sledují:

  • z kolika různých domén odkazy na web přicházejí
  • jaký je poměr autoritativních a méně významných domén
  • jaký je poměr typů zdrojů (sociální sítě, diskuzní fóra, weblogy...)
  • poměr odkazů z článků vs. site-wide odkazy
  • poměr dofollow a nofollow odkazů
  • poměr deep linků (odkazů vedoucích dovnitř webu) a odkazů vedoucích na úvodní stránku
  • poměr odkazů relevantních tematicky k odkazům z obecných webů či webů s jiným tématem
  • podoba anchor textů (textu odkazů) napříč odkazovým profilem

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.