Hloubka návštěvy je důležitá metrika v Google Analytics. Označuje se tak počet stránek, které si uživatel během návštěvy zobrazil. Čím více stránek navštívil, tím lépe pro nás. Indikuje to, že měl o námi publikovaný obsah zájem.
E-book za mail
Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.
Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.
O autorovi
Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.
S čím také umím pomoci:
Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.