Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Metrika

Metriky jsou v terminologii webové analytiky jednotlivá čísla vyjadřující, co jsme naměřili. Obvykle jde o součty, průměry nebo různé poměry. Metrikou může být třeba konverzní poměr. Nebo bounce rate. Nebo míra prokliku.

Mnohé metriky slouží jako klíčové ukazatele výkonnosti (KPI), nebo k jejich počítání (pokud máme dané KPI definované jako změnu dané metriky za určité časové obobí v procentech).

Řekněte mi, kolik to má vyjít, a já vám kolem toho postavím metriku (oblíbený vtípek analytiků).

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.