Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Míra opuštění (bounce rate)

Jako míra opuštění či míra okamžitého opuštění (anglicky bouce rate) označuje měřící systém Google Analytics poměr návštěvníků, kteří web opustili po zobrazení dané stránky, ku všem návštěvníkům, kteří danou stránkou návštěvu začali a pokračovali pak dále, na jiné stránky webu.

K čemu je míra opuštění užitečná

Vypovídá o tom, jak moc web náštěvníky zaujal. Pokud nejde o jednostránkový web, obvykle se snažíme o co největší hloubku návštěvy. Tj. chceme návštěvníky provést předem vytipovanou cestou až ke konverzi, k akci, která je cílem webu. Na stránkách, které mají vysokou míru opuštění, se nám tento záměr zjevně nedaří a měli bychom proto na nich ještě zapracovat.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.