Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Míra otevření (open rate)

Míra otevření, neboli open rate, je metrika používaná v e-mail marketingu. Obecně se počítá se jako poměr e-mailů, které příjemci otevřeli, ku všem rozeslaným mailům. Platí při tom, že opakovaná otevření stejného e-mailu týmž příjemcem se počítají jen jednou.

Jednotlivé mailingové nástroje však mají vlastní postupy, jak míru otevření spočítat. Některé ji například počítají jako poměr příjemců, kteří si e-mail otevřeli, ku všem příjemcům daného e-mailu.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.