Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Navigační cesta

Jako navigační cesty se při navrhování webů označuji takové průchody skrz web, které mají největší pravděpodobnost skončit konverzí. Například z webové analytiky víme, že nejčastější cílovou stránkou je detail produktu. Příchozí uživatelé si ho obvykle prostudují, pak se podívají na reference a nakonec přejdou na kontakt.

Tím, že známe tuto navigační cestu, průchod webem jim můžeme usnadnit, když na konec stránky s produktem přidáme výraznou paletku obsahující výzvu k akci, která uživatele přivede na reference. Na konci stránky s referencemi zase přidáme paletku, která povede na kontaktní formulář. Návštěvníky webu tak vedeme za ručičku a to se projeví zvýšením konverzního poměru.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.