Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Lead magnet

Pojem lead magnet pochází z oblasti lead generation marketingue-mail marketingu. Lead magnet je hodnota, kterou potenciálnímu zákazníkovi poskytujeme výměnou za jeho kontakt (lead). Spousta návštěvníků našeho webu ještě není zralá k objednávce. Avšak nabídneme-li jim vhodný lead magnet, zachytíme je a můžeme s nimi dále pracovat například posíláním automatizovaných e-mailů.

Příklady lead magentů

Jako lead magnet může sloužit:

  • e-book či brožura
  • slevový kupón, klubová cena
  • šablona či vzor dokumentu
  • checklist (kontrolní seznam)
  • případová studie
  • online nástroj či kalkulačka
  • test nebo kvíz
  • video či podcast
  • kurz nebo webinář
  • seznam zdrojů či nástrojů
  • infografika
  • výsledky průzkumu

Lead magnety zlevňují reklamu

Aby sběr leadů fungoval, je třeba na příslušnou stránku přivést návštěvníky. V reklamě máme pak většinou tendenci propagovat produkt či službu, kterou nabízíme. Vyzkoušejte však i jinou cestu, propagujte samotný lead magnet – většinou je to levnější a dosáhnete lepší míry prokliku.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.