Náklady na interakci (tzv. interaction cost) je pojem z oblasti user expirence, použitelnosti webů a informační architektury. Náklady na interakci jsou součtem úsilí – duševního i fyzického – které musí uživatel vynaložit při interakci s daným prvkem či funkcí webu nebo aplikace, aby dosáhl svého cíle.
E-book za mail
Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.
Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.
O autorovi
Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.
S čím také umím pomoci:
Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.