E-book za mail
Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.
Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.
4 důvody pro rychlé načítání stránky
-
Optimalizace pro vyhledávače
Lidé obvykle při hledání vloží dotaz do vyhledávače a pak postupně otvírají jednotlivé odkazy z výsledků. Pokud se stránka nenačte dostatečně rychle, přejdou k dalšímu odkazu. Opravdu pomalé stránky se navíc vůbec nemusí do vyhledávače dostat, roboti vyhledávačů mají stanoveny limity na načtení jedné stránky.
-
Důvěryhodnost webu
Podle některých studií si lidský mozek si dělá představu o stránkách během prvních 20–50 milisekund. Tento první dojem pak ovlivňuje další akce návštěvníka, i když ten se později rozumově přesvědčí o opaku. Je zřejmé, jaký úsudek si podvědomí udělá, pokud je stránka v kritickou chvíli zobrazena jen částečně.
-
Uživatelský prožitek
Rychlost procházení webem je jedním z významných faktorů uživatelského pohodlí. Pokud musí návštěvník na načtení první stránky dlouho čekat, snižuje se jeho ochota procházet další stránky a z webu rychle odchází. Pomalé načítání stránek tak výrazně snižuje konverzní poměr.
-
Levnější PPC reklamy
Od března 2008 rychlost načítání cílové stránky přímo ovlivňuje Quality Score, podle kterého se určuje pozice a cena inzerátu v reklamním systému Google AdWords. Nízká rychlost načítání cílové stránky tak zvyšuje cenu za proklik.
Komentáře (0)
Zatím tu nejsou žádné komentáře.