SEO z pohledu zadavatele (školení)
1 den teorie proložené praktickými úkoly
Optimalizace pro vyhledávače patří k jednomu z nejhůře pochopených oborů internetového marketingu. Je opředena mnoha zbytečnými mýty a pověrami. Na školení se s nimi vypořádáme.
Srozumitelně vysvětlím, co vše byste měli udělat pro to, aby vyhledávače váš web milovaly. A pravidelně vám přiváděly velkou a především dobře cílenou návštěvnost. Technické detaily při tom co nejvíce omezím a na SEO se podíváme hlavně z pohledu majitele webu či marketingového specialisty.
Co získáte účastí na školení
- Porozumíte principům optimalizace pro vyhledávače a trendům v jejich vývoji.
- Zjistíte, co vše vám o návštěvnících prozradí analýza klíčových slov a že není zdaleka důležitá jen pro SEO.
- Pochopíte význam zpětných odkazů a porozumíte celé řadě taktik, jak odkazy dlouhodobě budovat.
- Uvědomíte si, že fungující SEO je výsledkem společného úsilí. zadavatele i dodavatele webu a zjistíte, jak dodavatele v tomto směru řídit.
Jak školení probíhá
Teorie i praxe zároveň
Základem kurzu je rozsáhlá teorie. Tu prokládám praktickými úkoly, při kterých se zamyslíte nad vlastním projektem a naplánujete si konkrétní kroky, na které se po hned skončení školení vrhnete. Také se seznámíte s řadou užitečných nástrojů a vlastnoručně si je během školení osaháte.
Společný proces
Mám s tímto způsobem školení dobrou zkušenost, protože to účastníkům umožňuje lépe si osahat hranice toho, co vědí. A pochopit vše do hloubky. Je to pro ně náročnější, ale ve výsledku si ze školení více zapamatují a předávaná teorie pak lépe nasedá na životní realitu každého z účastníků.
A hlavně získáte mnohem lepší zážitek. Celé školení je živější, není to ona suchá jednosměrná „nalejvárna“, jaké jste určitě nenáviděli ve škole. Školení se Štráfeldou se spíše podobá workshopu či příjemnému skupinovému rozhovoru.
Komu je školení určeno
Všem zájemcům z řad firem, podnikatelům a marketérům, kteří se starají o web a mají zájem na zlepšení jeho výsledků ve vyhledávačích. Kurz je vhodný také pro absolventy vysokých škol, kteří plánují zaměstnání v oboru marketingu.
Obsah školení
- přínosy SEO a jeho cíle
- jak vyhledávače fungují
- výsledky vyhledávaní a jejich personalizace
- on-page a off-page optimalizace
- analýza klíčových slov
- co je long tail a jak s ním pracovat
- obsah webu a SEO copywriting
- struktura webu a její vliv na SEO
- meta tagy, sitemapy
- technické SEO
- SEO pro e-shopy
- nedoporučené techniky
- linkbuilding
- Google Search Console (Webmaster Tools)
- měření a vyhodnocování SEO aktivit
- co je SEO analýza a jak si vybrat SEO konzultanta
Termín, cena a místo školení
Při objednání více účastníků z jedné firmy nebo více kurzů pro jednoho účastníka je možná individuální sleva, konkrétní výše dohodou. Případně i realizace školení na míru. Cena zahrnuje materiály, lektorné, občerstvení v průběhu celého školení.
Zaujalo vás školení?
Výborně. Kontaktujte mě tedy co nejdříve a domluvíme podrobnosti:
Proč si mě vybrat
- Dívám se očima vašich zákazníků
Dokážu zjistit jejich potřeby, očekávání, motivace a obavy. - Umím vidět mezioborové souvislosti
Mám široký celkový přehled, nejsem úzce zaměřeným specialistou. - Rozumím technologiím i vývoji
Najměte si mě jako stavební dozor a realizační fáze už vás nezaskočí. - Znám podnikání z pohledu majitele
Budování vlastní firmy mě naučilo hlídat náklady a návratnost investic.