Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Penalizace

Penalizace je termín z oboru optimalizace pro vyhledávače. Penalizace webu hrozí, pokud se snaží o lepší umístění ve vyhledávači využitím některé z podvodných technik (tzv. black hat SEO).

Za co webu hrozí penaliace

Vyhledávač obvykle přidělí penzalizaci ve chvíli, kdy zjistí, že se ho web pokouší podvést. Obvykle využitím následujících technik:

Za duplicitní obsah penalizaci nedostanete, ale přesto vám ve vyhledávačích uškodí.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

Druhy penalizace

  1. Algoritmická penalizace

    Většinou vývá webu přidělena po automatickém rozpoznání podvodu samotným vyhledávačem. Obvykle se projevuje poklesem ve výsledcích vyhledávání.

  2. Manuální penalizace

    Může vést až k úplnému vyřezení webu z výsledků. Penalizace navíc většinou nekončí po odstranění problému, často trvá velmi dlouho (v řádu měsíců až let) – vyhledávač se tím dlouhodobě brání proti podvodníkům. Penalizace se také často netýká jen podvodné prezentace, zasahuje weby, které např. na škodlivý obsah odkazují.

  3. Side-wide penalizace

    Projeví se na propadu (či dokonce vyřezení) celého webu.

  4. Granulární penalizace

    Týká se pouze jediné adresy stránky, nikoliv celého webu.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.