Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Doorway page

Doorway page je jednou z mnoha podvodných technik sloužících k oklamání vyhledávačů. Její obsah bývá vytvářen tak, aby zmanipuloval crawlery vyhledávačů, doorway page se proto snadno umísťuje ve výsledcích vyhledávání. Tím se také podobá jiné podvodné technice – cloakingu.

Protože však přeoptimalizovaná doorway stránka nedokáže plnit svůj marketingový cíl (např. prodávat zboží), návštěvník je po příchodu na stránku přesměrování na jinou stránku, obvykle s pomocí JavaScriptu. Někdy také doorway page obsahuje výrazné self-promo bannery, které mají návštěvníka na cílovou stránku převést.

Protože jde o zjevnou manipulaci s výsledky vyhledávání, vyhledávače samozřejmě doorway page nemají v oblibě – za jejich využívání hrozí penalizace a vypadnutí webu z výsledku vyhledávání. Taktiku využití doorway page tedy rozhodně nelze doporučit pro stránky s předpokládanou delší životností (což je naprostá většina webů).

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.