Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Rozšíření inzerátu

Pojem rozšíření inzerátů pochází z PPC reklamy. Označují se tak prvky, o něž si může inzerent svůj textový inzerát zobrazovaný na vyhledávači zvětšit – ten pak zabírá více plochy, je výraznější a tím získává větší míru prokliku. To se následně projeví i snížením ceny za proklik.

K nejdůležitějším rozšířením inzerátů patří:

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.