Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Atribuce

Termínem Atribuce se v online marketingu označuje přiřazování konverze k jejímu zdroji. Návštěvník, než pošle poptávku či objednávku, totiž na web obvykle přichází opakovaně z různých zdrojů. Nás marketéry pak samozřejmě zajímá, který z těchto zdrojů má na dokončení obchodu největší podíl. Abychom mohli daný marketingový kanál více podpořit.

Můžeme si třeba myslet, že se vše stalo pouze zásluhou posledního zdroje a přiřadit celou hodnotu konverze jemu. Nebo ji stejnoměrně rozpočítat všem kanálům, které se na konverzi podílely. Nebo dát menší část kanálům, které ležely na začátku konverzní cesty a větší těm, které ležely na konci. To jsou jen tři příklady z mnoha možných atribučních modelů.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.