E-book za mail
Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.
Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.
Příklad návrhu layoutu
Zadání
Řekněme, že se snažíme vytvořit layout cílové stránky a máme z předchozích kroků sepsaný seznam prvků, které bude stránka obsahovat:
- logo
- slogan
- hlavní navigace
- kontextová navigace
- formulář pro fulltextové vyhledávání
- drobečková navigace
- hlavní nadpis stránky
- stručný popis produktu
- kompletní popis produktu
- několik obrázků produktu se stručnými popisky
- dvě odlišné výzvy k akci
- vyjádření zákazníků
- loga certifikátů
- patička s obvyklými odkazy
- …
A nyní potřebujeme tyto informace poskládat na stránce, jak to jde nejlépe.
Pravidla hry
Spousta věcí nás však bude omezovat v kreativitě:
- Stránka musí co nejlépe plnit svůj marketingový cíl – konvertovat zákazníky.
- Stránka musí fungovat jak na velkém monitoru, tak i na chytrých telefonech v nejrůznějších rozlišeních.
- Lidé jsou zvyklí na určité návrhové vzory, například logo by mělo být vždy vlevo nahoře a musí fungovat jako odkaz na úvodní stránku.
- Grafik požaduje, aby stránka byla pojata trochu netradičně, aby si ji šlo sanadno zapamatovat a odlišit ji od konkurence.
Jak vidíte, navrhnout správně layout stránky není nic jednoduchého.