Strukturovaná data a SEO
Strukturovaná data nejsou signálem, podle kterého by vyhledávače řadily výsledky vyhledávání (podle některých zdrojů signálem jsou, ale jen velice slabým). Přesto představují velkou konkurenční výhodu, neboť rich snippety mívají proti běžným výsledkům významně vyšší míru prokliku.
E-book za mail
Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.
Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.
Jak přidat strukturovaná data
Existuje několik způsobů, jak data přidávat. Aktuálně je nejvíce doporučovaný tzv. JSON-LD, kousek JavaScriptu umístěný v dané stránce. Dříve se také hodně používala tzv. mikrodata, specifické značky v HTML obsahu stránky.
Nástroje
- Tester rozšířených výsledků – zkopírujete sem adresu svého webu a zjistíte, jaká strukturovaná data stránka obsahuje. Jde o volně dostupný nástroj, takže to můžete ověřit třeba i pro weby konkurentů.