E-book za mail
Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.
Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.
Osvědčený obsah uvítacího e-mailu
Nic nepokazíte, když zvážíte následující obsah:
- přivítání nového uživatele
- poděkování
- nastavení očekávání (co získá, co se bude dít dále)
- zdůraznění jedinečného prodejního argumentu (USP)
Personalizace
U welcome mailů obvykle znáte iniciály uživatele, minimálně jméno a příjmení. Využijte toho a oslovte uživatele jménem. „Vážený pane Štráfeldo“ na začátku zprávy uživatele naladí úplně jinak než „Dobrý den“.
Tip pro zvýšení doručitelnosti
Zasíláte-li uvítací e-mail člověku, kterému chcete dále posílat e-maily či newslettery, požádejte ho, aby si zasílací adresu přidal ve svém mailovém programu mezi kontakty. To zajistí, že mu vaše pošta nebude padat do složky se spamem.