Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Reaktivační kampaň

Reaktivační kampaň slouží v e-mail marketinguoživení kontaktu, pokud příjemce e-mailů zprávy neotevírá nebo nekliká na žádné obsažené odkazy. Cílem reaktivační kampaně je tedy příjemce zpráv probudit a zlepšit si s ním vztah.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

Proč řešíme reaktivační kampaně

Reaktivační kampaň je poslední příležitost oživit kontakt, než příjemce smažeme. Protože v databázi příjemců chceme mít pouze e-mailové adresy lidí, kteří mají o naše newslettery a další obchodní sdělení zájem. Vedou nás k tomu tyto důvody:

  1. Doručitelnost

    Budeme-li posílat mailing na adresy, které již neexistují, můžeme zasáhnout tzv. spamovou past. A tím se nám zásadně zhorší doručitelnost e-mailů, začnou padat do složky „spam“, nebo je SMTP servery rovnou začnou zahazovat.

  2. Cena rozesílky

    Rozeslání každého e-mailu něco stojí a pravidelné promazávání databáze nám rozesílky zlevní. Zejména pokud se pohybujeme někde na hraně počtu rozeslaných e-mailů, který daný paušál umožňuje.

  3. Statistiky

    Neaktivní e-maily nám pochopitelně zhoršují statistiky, jako je open rate či míra prokliku. Protože ty se počítají ze všech rozeslaných e-mailů v dané kampani.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.